היום: יום שישי 15 דצמבר 2017
הפורטל הישראלי
להתפתחות אישית ועסקית

אימון עסקי

עשרת הכללים לנאום מוצלח

נדרשתם להרצות מטעם העבודה בפני לקוחות פוטנציאלים? נתבקשתם לנאום בפני אנשים במסגרת פרטית? אתם מעוניינים לשכנע לקוח בעמדתכם בנושא מסוים? יניב זייד, עו"ד וכלכלן, דוקטורנט למשפטים, יועץ עסקי ותקשורתי ומרצה לשיפור יכולות הנאום, השיווק והשכנוע, ומחבר הספרים "לדבר בפני קהל", "לדבר בפני לקוח" ו"לעשות כסף באינטרנט", מחבר לכם מדריך קצר וקולע, כיצד לנאום ולשכנע בצורה מוצלחת. להמשך קריאה

כרטיס ביקור? תיקחו במקום לתת!

תדמיינו פגישה רגילה של שני אנשי עסקים (או "דגים" קטנים יותר – עובדי חברה). מה לדעתכם חשוב יותר: לדחוף לאדם השני את כרטיס הביקור שלכם תוך אמירת המשפט "תיקח, תתקשר/תפנה אלי אחר כך", או לבקש מהאדם השני את כרטיס הביקור שלו? להמשך קריאה

חמישה כללים לטיפול בלקוחות לא מרוצים!

אחת מהנחות היסוד העומדות בבסיס קשר עם לקוחות, היא שתמיד יהיו לקוחות לא מרוצים. בלתי אפשרי לרצות את כולם כל הזמן, בעיקר במקרים בהם הלקוחות הם הטרוגנים ובעלי מאפיינים שונים מבחינת גיל, השכלה, מעמד סוציו אקונומי, ועוד. להמשך קריאה

מהו האימון האישי וכיצד הוא עוזר לי בחיים?

מהו אימון אישי - coaching וכיצד הוא עוזר לאנשים להגשים את מטרותיהם בחיים? להמשך קריאה