היום: יום שישי 19 אפריל 2024
הפורטל הישראלי
להתפתחות אישית ועסקית

הצלחה מתחילה בניקיון!

קצת על חיפה ומשרדים
בישראל יש מספר ערים מרכזיות בכל הנוגע להיי טק ותעסוקה בכלל. תל אביב לדוגמה, היא שמושכת אליה אנשים רבים לא רק בזכות התרבות וההיסטוריה העשירה שלה, אלא גם בזכות שפע אפשרויות התעסוקה שהיא מציעה לכל תושבי איזור המרכז. מבחינה זו, חיפה איננה שונה מתל אביב כלל ואכן יש בה אפשרויות תעסוקה רבות, לרבות משרדים רבים מכל התחומים, ולכן מגיעים אליה אנשים מאיזור הצפון כולו ואף מאיזור השרון הצפוני הן למגורים והן באופן יום יומי לעבודה בלבד.
ניקיון המשרד בשביל העובדים
חברת ניקיון משרדים טובה יכולה לתרום רבות לכל מי שקשור למשרד ותחילה – העובדים. עובדי המשרד נמצאים בו באופן יום יומי ולמשך שעות ארוכות. למעשה, אחוז ניכר מהשבוע עובר על עובדי המשרד במשרד עצמו ולא בבתיהם. מלבד העובדה, שהרבה יותר נעים להיות בסביבה נקייה, הרי שגם קל יותר לעבוד בסביבה נקייה ולמצות את הפוטנציאל של העובדים.
בשביל המנהלים
לא רק העובדים נמצאים שעות ארוכות במשרד, אלא גם המנהלים. בנוסף, המנהלים גם נדרשים לוודא, שהעבודה נעשית באופן יעיל והרי אם העובדים נמצאים בסביבה אופטימלית, הרי שהם יצליחו גם להגיע לביצועים טובים יותר! עוד יתרון של ניקיון משרדים בחיפה בשביל המנהלים במשרד הוא שככל שהמרד נקי יותר, כך הסיכוי של העובדים לחלות במחלות עקב חיידקים מהמשרד יורדים. המשמעות של עובדה זו היא מצבת עובדים מלאה ברוב ימות השנה וכך גם הספק חודשי ושנתי גבוה יותר.
בשביל אנשים חיצוניים
כמעט כל משרד נוהג לארח אנשים חיצוניים. הכוונה היא לכל מי שאיננו חלק מעובדי המשרד כגון: ספקים, נותני שירות, קולגות, שותפים עסקיים וכך הלאה. ככל שהמשרד שלכם יהיה נקי יותר, כך הוא יעשה רושם טוב יותר על מי שמגיע לבקר בו. גם אתם, כשאתם רואים מקום נקי, אתם ודאי מרגישים טוב יותר!
אז מה הבעיה?
כאשר אדם מגיע בבוקר לעבודה במשרד, הוא טרוד לגבי ביצוע העבודה שלו ולא שמירה על ניקיון המשרד. כך יוצא, שכאשר העובד עוזב את המשרד בתום יום העבודה, הוא עלול להשאיר אחריו הרבה אי סדר ולא מעט לכלוך. הלכלוך המצטבר לאורך השבוע עלול להשפיע ישירות או בעקיפין על מצבם הבריאותי של העובדים ואף לתפקוד לקוי לאורך שעות העבודה.
הפתרון האולטימטיבי
היות ששמירה על ניקיון המשרד איננה עניין של מה בכך והיות שמדובר על משימה לא פשוטה בכלל, שדורשת זמן ואנרגיה, חשוב לבצע אותה נכון! אם כן, חברת ניקיון משרדים היא הפתרון האולטימטיבי למי שמחפש את הדרך הטובה ביותר לשמור על הניקיון במשרד, מפני שחברה כזו מציעה ללקוחותיה את האפשרות ליהנות מניקיון אידיאלי עם השקעה כספית בלבד.
למה לא עובדים פרטיים?
היתרון הבולט ביותר של חברת ניקיון משרדים לעומת עובדי ניקיון פרטיים הוא החשבוניות הניתנות אך ורק על ידי חברות מסודרות. את החשבוניות האלו, הניתנות לכם עם מתן התשלום עבור שירותי הניקיון, באפשרותכם להגיש לרשות המסים ולקבל החזר עבור תשלום זה. כלומר, תוכלו ליהנות משירות איכותי ויעיל ובמחירים שווים לכל כיס. בנוסף, מרבית חברות הניקיון מגלמות במחיר גם את התשלומים עבור נסיעות, תשלומים לביטוח הלאומי וכך הלאה. לעובדי ניקיון פרטיים תצטרכו לשלם זאת בעצמכם.