היום: יום שלישי 20 אוגוסט 2019
הפורטל הישראלי
להתפתחות אישית ועסקית

מרכזייה וירטואלית

מרכזייה וירטואלית


מרכזייה וירטואלית על קצה המזלג

המרכזיות הוירטואליות משמשות בעיקר בתור מרכזיות לעסקים והסיבה לכך היא, שהיתרונות שלהן משמשות בעיקר עסקים, שרוצים לשמור על קשר טוב עם הלקוחות ועל רמת שירות גבוהה. מרכזיה לעסקים מאפשרת לבעלי העסק להוריד את הידיים מהמושכות ולאפשר לנציגים שלהם להתנהל באופן מסודר באמצעות מערכת חדשנית ומשוכללת, המציעה כלים שונים לשיפור השירות ללקוחות ולייעול עבודת הנציגים.

מספר אחד והרבה שיחות

כשאתם פונים לבית עסק כלשהו, אתם רוצים לקבל מענה מהיר ולשם כך, העסק נדרש להעסיק נותני שירות בהתאם לכמות השיחות הנכנסות הממוצעת. יחד עם זאת, אתם רוצים לדעת שבאפשרותכם לחייג מספר אחד ולקבל מענה מקצועי ואינכם נדרשים לזכור מספרים שונים בהתאם לנושא השיחה.

מרכזייה וירטואלית מציעה, בין השאר, את האפשרות להגיע לכל מקום שתגדירו באמצעות חיוג למספר אחד בלבד וחלוקה לשלוחות בהתאם לנושא הרצוי. כך תוכלו לשמור על זמינות מקסימלית ועל שביעות הרצון של הלקוחות.

מעקב שירות

יתרון נוסף של מרכזיות לעסקים הוא הקישור בין מערכת הטלפוניה לבין מערכת לניהול לקוחות חכם – CRM של העסק. הקשר בין שתי המערכות בא לידי ביטוי בכך, שכאשר נכנסת שיחה אל בית העסק מלקוח מוכר ורשום במערכת, פרטיו מופיעים על מסך המחשב של הנציג שענה לשיחה וכך הנציג יכול לתת מענה כולל ויעיל, גם אם הוא בא כהמשך טיפול של נציג אחר בעסק.

הפקת לקחים

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לשפר את השירות היא על ידי למידה מניסיון העבר. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי האזנה לשיחות מוקלטות וניתוח של תוכן השיחה ואופן ההתנהלות שלה. מרכזייה וירטואלית מאפשרת הקלטה של השיחות המתנהלות בין הנציגים השונים לבין הלקוחות השונים ובעזרת הקלטות אלו ניתן ללמוד ולהשתפר לטובת שירות טוב עוד יותר בעתיד.

חווית הלקוח

כאשר לקוח, פוטנציאלי או קיים, פונה לבית העסק שלכם ומגיע בקלות ובמהירות לנציג שייתן לו את המענה הנחוץ לו, זוהי דרך נפלאה לקרב אותו ולתת תחושת ביטחון, שכאשר הוא יזדקק לכם יהיה מי שייתן לו מענה. מרכזיות לעסקים מאפשרות ללקוחות את התחושה הזו בזכות הסדר והארגון שהן יוצרות בזכות ניתוב השיחות ובזכות הקישור למערכת ניהול קשרי הלקוחות.

למה וירטואלי?

בניגוד למרכזיה הישנה והמוכרת, מרכזייה וירטואלית מציעה מגוון רחב של פתרונות לעסקים, כאשר העיקרי שבהם הוא היכולת לקבל שיחות מכל מקום. כלומר. במידה ומדובר על עסק קטן והמענה הטלפוני ניתן על ידי בעל העסק, באפשרותו לקבל את השיחות הנכנסות באמצעות הטלפון הסלולארי שלו וכך להיות זמין ללקוחותיו.

כמו כן, במידה והמענה ניתן על ידי מספר אנשים שונים, שרוצים לתת מענה מכל מקום, ניתן להגדיר מספר טלפון אחד, שהשיחות אליו יגיעו ישירות אל הטלפונים שהוגדרו ובאמצעות ניתוב השיחות, הפונים יוכלו להגיע אל האדם הנכון ברמת הזמינות הגבוהה ביותר.

מראית עין

מראהו של מוקד טלפוני הוא המראה של סביבת העבודה של נותני השירות של העסק שלכם. סביבת העבודה משפיעה באופן ישיר על איכות העבודה ולכן, כאשר רוכשים מרכזיה לעסקים, רצוי לקנות מרכזייה וירטואלית וזאת משום שבניגוד למרכזיות הרגילות, מרכזייה וירטואלית היא בעלת כמות חוטים וכבלים מינימלית וכך היא מאפשרת מראה נעים לעין של המוקד וסביבת עבודה נעימה יותר לכל הנוכחים בו.

כמובן, מרכזיות לעסקים מתאימות לא רק למוקדים טלפוניים, אלא גם למשרדים ולכל סוג של בית עסק!