היום: יום שישי 29 מרץ 2024
הפורטל הישראלי
להתפתחות אישית ועסקית

איך אימון אישי יכול לעזור לכם גם בעסקים?

איך אימון אישי יכול לעזור לכם גם בעסקים?

כדי להיות אנשים עסקים טובים ומצליחים, יזמים או בעלי עסק, חשוב שתכירו את השוק בו אתם פועלים, את מצב המתחרים ושתהיה לכם גם היכולת לקרוא דו"חות כספיים. אבל מעבר לכל זה, חשוב עוד יותר שיהיו לכם כמה תכונות בסיסיות ואופי מתאים


ואחת הדרכים הטובות ביותר לפתח את התכונות האלה ולהביא אותן למיצוי, היא דווקא באמצעות אימון אישי – ולא בהכרח אימון לעסקים.


בואו נראה איך:

יכול להיות שאתם מתכוונים להקים עסק חדש, או שאתם רוצים לשפר את הביצועים של החברה או של העסק הקיים שלכם. אתם מתלבטים אם לקחת קורס בניהול עסקים או אימון עסקי, אבל אנחנו מציעים שתסתכלו דווקא על קואוצ'ינג לאימון אישי כעל אופציה ראשונה. למה?

יכול להיות שאת או אתה כבר יודעים לקרוא מאזנים, לנתח פעילות כלכלית ומצב מתחרים, למשל, אבל הם לא מעניינים אתכם.

ייתכן מאוד שלאחר שנים כבעלי עסק, אתם יודעים כיצד להגיש הצעת מחיר אטרקטיבית מבחינת המחיר, אבל אתם רואים שהמתחרים שלכם זוכים בעבודות בקלות רבה יותר, לעיתים לאחר שיחה או פגישה אחת או שתיים.


האם אתם חדורי מוטיבציה? האם יש לכם תשוקה לעסק שלכם?

אחד הדברים שחשוב מאד לאיש עסקים היא מוטיבציה. אימון אישי מלמד כיצד למצוא עניין בדברים וכיצד לשמור ולטפח מוטיבציה גבוהה בכל תחומי החיים.

יותר מוטיבציה ויותר עניין ישתקפו למשל בשיחות שלכם עם לקוחות ועם ספקים.

  • אנשים אוהבים לדעת שהם עובדים עם אנשים שיש להם passion למה שהם עושים. כך הם יודעים שהם ירצו לעשות הכול בצורה הטובה ביותר האפשרית.


מצד שני – גמישות

אחת הבעיות של אנשים שיש להם תשוקה למה שהם עושים, היא שהם לא מוכנים לעיתים להתגמש: "אני יודע איך זה צריך להיעשות – וככה זה יהיה."

חשבתם שאולי אתם מפסידים מכרזים או לקוחות, כי אתם לא מוכנים להודות שלפעמים הלקוח יודע טוב בדיוק כמוכם?


האם אתם מוכנים לקחת סיכונים?

אולי אתם מאלה שמוכנים להסתכן יותר מדי? לוקחים סיכון, אבל לא משאירים רזרבות?

גם כאן, אימון אישי ילמד אתכם כיצד להתמודד עם סיכונים כך שלא תפחדו לקחת אותם, אבל עדיין תשמרו על מסגרת נכונה ואובייקטיבית, בטוחה ככל האפשר.


האם אתם מאמינים בעצמכם?

האם יש לכם מספיק בטחון עצמי ושכנוע עצמי כדי להקדיש את עצמכם-כולכם לטובת פרויקט או תחום כלשהו?

אם תאמינו בעצמכם תוכלו להצליח בכל תחום: אישי, חברתי וכן, גם עסקי.


לסיכום, בחנו וסקרנו כמה תחומים מאוד אישיים, שיכולים לתרום הרבה להצלחה שלכם בעסקים. אנחנו מקווים שהצלחנו לשכנע אתכם לפחות לבדוק את האפשרות של אימון אישי גם בעסקים.

בהצלחה!