היום: יום ראשון 28 אפריל 2024
הפורטל הישראלי
להתפתחות אישית ועסקית

איך לבחור מכשירי הליכה ביתיים?

כשבוחרים מכשירי הליכה ביתיים, אנחנו לא צריכים לחפש בהכרח מכשיר עם המהירות המקסימלית המותרת וכוח המנוע, כי אנחנו הולכים ללכת עליו, ולא לרוץ.
אז אילו פרמטרים חשובים בבחירת מכשירי הליכה ביתיים? בואו נעבור על זה לפי הסדר.

שימושיות ראשונה

כאן אנו ממליצים לכם לבחור מכשירים עם התחלה חכמה באמצעות שלושה שלבים, כמו גם להתאים את מהירות התנועה על ידי תנועה חלקה על פני המסלול. תכונה זו תפשט מאוד את הפעולה ותחסוך לכם זמן.
בבחירה בין מכשירי הליכה חשמלי למכשיר מכני, אנו נותנים עדיפות לאפשרות הראשונה, מכיוון שבמסלול המכני יש עומס מוגבר על המפרקים, מאחר והאדם עצמו דוחף את ההליכון. מאותה סיבה מכשירי הליכה חשמליים חייבים להיות בעלי מערכת ריפוד הסופגת לחץ על מפרקים ורצועות.

הפרמטרים הטכניים כוללים גם את גודל חגורת ההליכה ומשקל המשתמש המותר. לשימוש נוח, על ההליכון להיות באורך של 120 ס"מ לפחות ורוחב 40 ס"מ. ואם משתמשים במסלולים רק לריצה, ניתן אפילו לצמצם את הפרמטרים הללו מכיוון שהליכה דורשת פחות מקום מאשר ריצה. אם אתה במשקל ממוצע, מכשיר הליכה עם משקל מקסימלי של 100 או 120 ק"ג יספיק לכם.

שימו לב למוח המכשיר

כלומר, אילו מדדי אימון חשובים המסלול מאפשר למשתמש ולראות.
יוכלו להקל עליכם אם צג המכשיר יציג את הפרמטרים של המהירות, מרחק נסיעה ומספר צעדים שננקטו, כמו גם זמן אימון.
בנוסף לפרמטרים חשובים, במכשירי הליכה ביתיים המודרניים ביותר כוללים שבבים נוספים, למשל, מערכת שמע מובנית עם Bluetooth עם סאב וופר. הרי כולם יודעים שעם מוזיקה הרבה יותר כיף להתאמן!

ולסיכום, בואו נדבר על עוד פרמטר חשוב לא פחות שלקוחותינו לרוב מפספסים בעת בחירת מכשירי הליכה ביתים. קומפקטיות - אף אחד לא רוצה להפוך את חלל ביתו למועדון כושר. אז חפשו מכשירי הליכה דקיקים במיוחד שהעובי אינו עולה על 5 ס"מ והם מחליקים בקלות מתחת למיטה או מתחבאים מאחורי הארון לאחר האימון.