היום: יום שישי 29 מרץ 2024
הפורטל הישראלי
להתפתחות אישית ועסקית

יתרונות מיטה מתכווננת לרגיעה בלילה

מיטה מתכווננת סטנדרטית
המיטה המתכווננת הסטנדרטית מחולקת לשלושה חלקים: חלק עליון – של הראש והצוואר, חלק מרכזי – של הגב וחלק תחתון – של הרגליים. באפשרותכם לשנות את הזוויות של כל אחד מהחלקים שלה כדי להתאים לעצמכם את התנוחה הרצויה לכם בכל רגע נתון ואת זאת ניתן לעשות על ידי שימוש פשוט בשלט, המחובר למנגנון של המיטה ונמצא בסמוך למראשותיה.


שדרוגים למיטה המתכווננת
כאמור, יש מיטות מתכווננות סטנדרטיות. אבל בהחלט ניתן למצוא גם מיטות מתכווננות משודרגות, המציעות אפילו יותר פינוקים מהן! לדוגמה, חלוקה ליותר אזורים של הגוף וכך מתן תמיכה מלאה יותר לכל אזור ואזור בהתאם לצורך, מיטה מתכווננת שגם מעסה, ארגז מצעים (עליו נרחיב מיד) ועוד. כמובן, כל שדרוג כרוך בתשלום, אבל אם אתם כבר משקיעים במיטה איכותית ומתכווננת, לא תרצו לפנק את עצמכם עוד קצת?


היתרון של ארגז מצעים
האקלים הישראלי הוא חם לכל הדעות. ובכל זאת, כשיורדת טיפת הגשם הראשונה, כולנו שולפים את שמיכות הפוך למשך החודשיים הבאים. אז מי מאתנו לא היה רוצה מקום נוסף בחדר כדי לאחסן בו את שמיכת הפוך ואת המצעים האישיים? ארגז מצעים הוא הפתרון האולטימטיבי לבעיית האחסון הנפוצה כל כך משום שהוא לא תופס מקום בחדר, אלא מנצל את השטח, עליו גם ככה נמצאת המיטה. בנוסף, קל מאוד להעביר את המצעים ממנו אל המיטה ולהפך ועכשיו אפשר ליהנות ממנו גם עם מיטה מתכווננת!


בואו נדבר על גדלים
מיטות מתכווננות מגיעות בכל הגדלים: מיטת יחיד, מיטה זוגית או מיטה וחצי. ואם תהיתם, אז כדאי שתדעו, שכל הגדלים של המיטות המתכווננות יכולים להגיע עם ארגז מצעים. למה זה חשוב כל כך? מפני שלכל אחד יש צורך שונה מבחינת גודל המיטה הרצוי לו ואם ארגז המצעים מהווה קריטריון לבחירת המיטה שלכם, אז כך לא תצטרכו להתפשר על הגודל לטובת מקום לאחסון המצעים ותוכלו ליהנות משני העולמות. בנוסף, בעיקר כשעוברים למקום מגורים חדש, ניתן לתכנן את החדר באופן כזה, שניתן להסתפק בארון קטן יותר וליהנות ממיטה מתכווננת גדולה ומפנקת יותר.
התאמת הגודל 
אם כבר עסקנו בצרכים השונים של אנשים שונים מבחינת גודל המיטה, הרי שראוי גם לעסוק בדרכים לבחור את הגודל המתאים. ראשית, אם מדובר על מיטה לזוג, הרי זה ברור שמומלץ  לבחור מיטה מתכווננת זוגית. במידה ומדובר על מיטה ליחיד, אז מתחילה הדילמה כשברוב הפעמים מה שקובע הוא השטח הפנוי בחדר, בו היא עתידה להיות. דבר אחד שראוי לקחת בחשבון הוא בבחירת מיטה מתכווננת לילדים ובני נוער. היות שנטייתם הטבעית של ילדים ובני נוער היא לגדול בקצב מסחרר, מומלץ לשקול רכישה של מיטה בגודל של מיטה וחצי וכך היא תוכל לשרת אותם לאורך שנים, כפי שהיא אמורה.
לסיכום
אם אתם רוצים להשקיע בעצמכם ובילדיכם ולקנות מיטה מתכווננת, כדאי לשקול לשדרג אותה וליהנות גם משטח אחסון נוסף בחדר – ארגז מצעים. מבחינת המחירים, ההבדל הוא לא משמעותי ומבחינת החיסכון בשטח הארון, הרי שההבדל הוא של שמיים וארץ!