היום: שבת 20 אפריל 2024
הפורטל הישראלי
להתפתחות אישית ועסקית

להירגע תחת כיפת השמיים

תגדירו להירגע

אנשים שונים מוצאים פעילויות שונות כמרגיעות. יש שיגידו שפרץ של אדרנלין מהנה כמו בשייט קיאקים בצפון והרגיעה שמגיעה אחריו היא דרך נפלאה להירגע ויש שיגידו, שדווקא במהלך קמפינג בצפון, כשיש תחושה שיש לרשותכם את כל הזמן שבעולם היא הדרך הטובה ביותר להירגע. אם קשה לכם להחליט מהי הדרך הטובה ביותר בשבילכם ודאי תשמחו לקרוא, שאינכם חייבים בהכרח לבחור ובהחלט ניתן לשלב בין האפשרויות השונות.

למה בצפון?

הסיבה לכך שבחרנו להתמקד דווקא באיזור הצפון היא, שמדובר על איזור שמציע הרבה אטרקציות שונות וכך כל אחד יכול לבחור לעצמו אטרקציות בצפון לפי הטעם האישי שלו. כמו כן, מדובר על איזור שמושך אליו אנשים רבים בכל שנה הן בזכות האטרקציות והן בזכות המחירים, הנופים ומזג האוויר הנוח ברוב ימות השנה.

טיולים בצפון

אחת האטרקציות המרכזיות בצפון היא דווקא מסלולי הטיולים המרהיבים בו. ניתן לבחור מסלולים רגליים, מסלולי רכיבה על סוסים, מסלולי אופניים ואף מסלולים ברכב פרטי או טיולי ג'יפים. כל מסלול מציע למטיילים בו נופים שונים, כאשר חלקם בנוף מלא בצמחייה, חלקם תוך טבילה במים וחלקם טיולים ביישובי הצפון בעלי התרבויות השונות, מהם ניתן ללמוד הרבה על אזרחי המדינה בעלי תרבויות אחרות כדוגמת הדרוזים.

קיאקים בצפון

אם הזכרנו מסלולי טיולים עם מים, אין ספק שחשוב להזכיר את המסלולים של קיאקים בצפון, המציעים לשטים בהם את האדרנלין ואת הרוגע המאפיינים כל כך את המים באשר הם. לידיעתכם, בין אם אתם מנוסים כבר בשייט קיאקים ובין אם אתם רוצים לברר לגבי הפעם הראשונה שלכם, תוכלו למצוא את המסלול המתאים לכם עם התאמות לרמות קושי ואתגר שונות, בדרך כלל – באותו המקום.

קמפינג בצפון

קמפינג בצפון היא אחת האטרקציות המרגיעות בעיקר לחובבי הטבע, המחפשים פעילויות תחת כיפת השמיים. הלינה בשטח מאפשרת חיבור מלא לטבע בעיקר בזכות הניתוק מחיי היום יום, אותו מחפשים מרבית הנופשים כשהם יוצאים לנופש. באיזור הצפון ניתן למצוא אתרי קמפינג רבים, אשר יציעו לכם מתקנים שונים כגון חניון מסודר לרכב, שירותים ומקלחות שטחים להבערת מנגל, מדשאות לרביצה ועריכת פיקניקים וכך הלאה.

להרגיש את הטבע בידיים

לאחר שהרגשנו את הטבע ברגליים במהלך מסלולי טיולים ולאחר ששטנו שייט קיאקים בצפון והתחברנו אל הטבע לאורך הלילה במהלך קמפינג בצפון, אפשר להרגיש את הטבע גם באמצעות הידיים. הכוונה היא לכך, שניתן לתאם סיורי קטיף של פירות שונים ייחודיים לאיזור הצפון וליהנות מחוויה מיוחדת וחד פעמית.

הצפון הקרוב

עד כה עסקנו בצפון הרחוק, בעיקר לבאים מאיזור הדרום והמרכז וכעת חשוב לעסוק גם בצפון הקרוב יותר – הכינרת. סביב ימת הכינרת ניתן ליהנות מאטרקציות רבות מלבד השהייה לחופיה. לדוגמה, בחופים מסוימים ניתן ללון ולבלות את הלילה, ניתן לצאת לשייט על המים המתוקים ועוד. בנוסף, גם ביישובים שמסביב לימה ניתן למצוא שפע של פעילויות מהנות ומגבשות הן לזוג והן לכל המשפחה.

נופש ממצה

מרבית הזוגות והמשפחות נוסעים לצפון פעמים בודדות בשנה בלבד ולכן לעתים יש צורך להספיק כמה שיותר. מצד שני, יש תקציב מסוים, שבו צריך לעמוד. הפתרון הוא לחפש חבילות של אטרקציות בצפון, שיאפשרו לכם ליהנות ממגוון אטרקציות בלי לקרוע את הכיס. לדוגמה, פעמים רבות ניתן לרכוש חבילה של שייט קיאקים ולהעביר את הלילה בשטח באותו האיזור בעלות מוזלת במיוחד.