היום: יום חמישי 25 אפריל 2024
הפורטל הישראלי
להתפתחות אישית ועסקית

ניקיון חשוב לאיכות החיים - שירותי נקיון בכל הארץ

על מה מדובר?

רגע לפני שמתחילים לעסוק בנושא הניקיון, חשוב להבין את ההבדלים בין סוגי המבנים השונים, בשבילם תצטרכו את השירות. לדוגמה, ניקיון משרדים שונה מאוד מניקיון בתים, למרות שבגודלם, הם יכולים להיות זהים. כמו כן, ניקיון מפעל שונה מניקיון משרד ומניקיון מרכז מסחרי. ההבדלים הם בעיקר בצרכים המשתנים בהתאם לסוג המבנה מבחינת השירות הדרוש ללקוח ובכך נעסוק בהמשך.

הצורך העסקי בחברת ניקיון

חברות הניקיון נכנסו בתקופה האחרונה גם לבתים פרטיים בזכות היתרונות שיש להם גם בשביל עסקים. אבל אין ספק, שמבנים מסחריים יכולים ליהנות מהשירות של חברת ניקיון משרדים הרבה יותר מאשר דירה או בית פרטיים! לדוגמה, האפשרות לקבל מחברת הניקיון חשבונית מס ולהזדכות על התשלום עבור שירותי הניקיון, האפשרות להעסיק מספר עובדי ניקיון במקביל או במשך כל ימות השבוע.

גודל השטח

גודל השטח, אותו צריך לנקות, משפיע באופן ישיר על הצורך שלכם בשירותי חברת ניקיון משרדים ועל מה שאתם צריכים ממנה. ככל שמדובר על שטח גדול יותר, כך תזדקקו ליותר עובדי ניקיון או ליותר שעות ניקיון ולעתים לשניהם. כמו כן, אם מדובר על שטח פנוי ללא רהיטים, יתכן שעבודת הניקיון תהיה קלה ומהירה יותר ואז תזדקקו לפחות עובדים או שעות עבודת ניקיון באותו השטח לעומת שטח עם הרבה רהיטים או מכונות.

העומס

ככל שמדובר על שטח עמוס יותר מבחינת כמות האנשים הנמצאים בתוכו, כך יגדל גם כן הצורך שלכם ביותר עובדי ניקיון ובשעות העבודה שלהם. לדוגמה, אם מדובר על מרכז מסחרי גדול, חשוב לשמור על הניקיון שלו לאורך כל שעות הפעילות ולכן נהוג להעסיק מספר עובדי ניקיון במקביל ולאורך כל שעות וימי הפעילות של המרכז. לעומת זאת, אם אתם זקוקים לשירות של ניקיון משרדים לצורך ניקיון של משרד קטן, תוכלו ודאי להיעזר בעובד ניקיון אחד למשך שעות ספורות בלבד בשבוע.

דרישות הניקיון

ככל שיש לכם יותר דרישות מבחינת הניקיון, כך תזדקקו ליותר שעות עבודה או עובדי ניקיון. לדוגמה, אם אתם זקוקים לשטיפת רצפה בלבד, כמות העבודה שונה לחלוטין מאשר אם אתם זקוקים לשטיפת הרצפה, ניקוי החלונות, ניקיון של חדרים שונים וכך הלאה.

המיקום

המיקום של המשרד או הנכס המסחרי, בשבילו תצטרכו שירותי ניקיון, יכול להשפיע בעיקר על העלויות של שירותי חברת ניקיון משרדים, אבל לא בהכרח על איכות העבודה. זאת, בשל הוצאות המשרד השונות של חברת הניקיון באזורים שונים בארץ. דבר חשוב נוסף בנושא המיקום הוא בנוגע לבחירת חברת הניקיון. לדוגמה, אם הנכס שלכם נמצא בחיפה, אתם לא בהכרח צריכים לפנות לחברת ניקיון משרדים בחיפה ולהפך. אמנם בהחלט יתכן, שחברת ניקיון משרדים בחיפה תוכל לספק עובדי ניקיון בזמינות גבוהה יותר למשרדים בחיפה, אבל אם מצאתם חברת ניקיון שיצרה אצלכם תחושת ביטחון, כדאי לבדוק את הזמינות ולא לשלול מראש.

פיצול סניפים

במידה ואתם זקוקים לשירותי ניקיון במקומות שונים בארץ, הרי שאז ודאי תזדקקו לחברת ניקיון משרדים וכך תוכלו למצוא את חברת הניקיון, עליה אתם סומכים ולהיעזר בה בשביל כל המשרדים. לדוגמה, אם אתם זכיינים של מספר סניפים של חנויות, הרי שתוכלו להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון משרדים בכל הסניפים שלכם ולדעת, שכל הסניפים שלכם נקיים ומוכנים לקראת הלקוחות שלכם.